IRONMAN HAWAII 2018

Share/Bookmark
15.4.2018

30.4. -  25.5. Měsíční blok:

Mám za sebou další měsíc přípravy, 3x týden po 24h tréninku a 1 týden lehčí na regeneraci 16h.
Příprava proběhla následovně:

Za měsíc:

plavání - 60km
kolo - 800 km
běh - 220 km
cvičení - 12h

celkem 87h

Hlavní motivy: plavání 40x25m - ( 4x sprint + 1 x volná) 
kolo - 20 min časovka - 2 min. na max + 2 min na úrovni prahu
běh - rychlost - 10 x 200m (T 3:10-20/km) nebo tempařina 3km (T 3:50/km + 2,5km (T 3:45/km + 2x 2km (T 3:40/km + 3x 1km (T3:30/km)  + 3 x 0,5km T 3:20/km) mezi 2 min. výklus
přechod kolo + běh - kolo fartlek 3h + běh 3km tempo 3:40/km + 3km výklus

atd..

Děkuji sponzorům za podporu: KOFOLA, inSPORTline, OPAMETAL, www.inTrener.cz, www.226km.cz

23.4.2018

Další týden přípravy mám za sebou. Týden jsem rozdělil na 2 tréninkové bloky a to do Čt  a od pátku soutředění s mými svěřenci v Jeseníkách.

Petr Kopřiva coach, triatlet, sparing

Děkuji sponzorům za podporu: KOFOLA, inSPORTline, OPAMETAL, www.inTrener.cz, www.226km.cz

Ut plavání hl. motiv 18x 100 s postupným zrychlováním poslední 4 start 1:30 pro mě strop - běh hlavní motiv 5x 600 na krev tempo cca 3:15/km - TRX. St plavání - kolo - kompenzační cvičení ČT plavání a padla, menší střevní virozka a odpočinek před soustředěním. Soustředění týmu bylo hlavně vydržat a co nejvíce časově odmakat. Pa dopoledne ještě odpočinek, kluci už makali. A přidal jsem se na odpolední běh - 14km volné tempíčko, tedy převážně do kopce a z kopce. So naplaváno 3km jednoducý motiv 5 min. rozpl. 2,5km v kuse T 1:35/100 a vyplavat do 3km. Kolo 95km v horách dlouhé kopce s lehce stupnovaným tempem až do max :-).  Běh 18km kopce - převážně volné tempo. V neděli odplaváno 2x 400 + 8x 100 + 16x 50, kolo 85km km královská etapa, kdo zná Jeseníky tak ví - Ondřejovice - Rejvíz- Jeseník - Vidly - Karlova studánka přes kopec - Vrbno - Karlovice - Heřmanovice a přes Sedlo poslední 2 kopce do Ondřejovic převýšení na 80km cca 1500m, všichni lehce prošití si dáváme skvělé Oranginy,které doplnily enregii a vydáváme se na 10Km běh opět 3km do kopce + 2km rovina a zpět.

V pondělí lehký oraz a jde se do další práce.

16.4.2018

Loni jsem se dokázal nominovat svým výkonem (3 místo AG) na IM WALES na Mistrovsství světa IM HAWAI, které se koná v říjnu tohoto roku. Rád Vám budu sdílet svou tréninkovou přípravu a pár tipů jak vypadá trénink triatleta.

 

Celou přpravu jsem rozdělil na dva vrcholy. První IM mě čeká u nás v červnu v Otrokovicích. Zde bych chtěl otestovat výkonnost a poté se pustit do přípravy na Hawaii, která se koná v říjnu tohoto roku. V průběhu přípravy se chci účastnit z plného tréninku ČP - 1/2 - Pálava Race, celý v Pieštanech,, který je svým klimatem velmi podobný Hawaii :-) další závod jako je Praha a Ždár nad Sázavou zatím s ? podle aktuálních pocitů. 
Aktuálně mám za sebou 7 měsíců tréninku a cca 525h dřiny. Převážně obecnou a silovou přípravu nyní v posledních měsících vystřídala běžecká a plavecká tempařina. (příklad motiv běh 5x 2km tempo 3:35 -40/km, plavání 50x50 (10x start v 65s, 10x start v 60s, 10x v 55s, 10x v 50s, 10 x v 45s.)  Na kole pomalinku začínám najíždět s cyklisty a prvních 500km jsem absolvoval při průměném tempu 33Km/h a více. :-)) . Nyní mám za sebou odpočinkový týden s 20h převážně lehkého tréninku :-)). Můj typický týden triatleta a trenéra Ut - So. 6:00 - 7:00 plavání, dopoledne lehce odklusat se svými svěřenci, odpo 2x týdně převážně individuální trénink dráha - tempo ryhlost atd.., 2x týdně St a Ne kolo s cyklisti a do toho cca 5-6h fuknčního tréninku se svými svěřenci (TRX, kruháče, silová gymnastika) kompenzační cvičení apod. 

Kromě tréninkových dávek je také potřeba se podílet na realizaci závodu a finančního zajištění. Zde bych chtěl poděkovat svým dosavadním sponzorům -KOFOLA, inSPORTline, OPAMETAL, www.inTrener.cz, www.226km.cz

Petr Kopřiva trenér a triatlet inTrener.cz

Diskuze

Nebyly nalazeny žádné příspěvky.