IRONMAN HAWAII 2018

Share/Bookmark
15.4.2018

Chcete mě podpořit v rámci přípravy a realizace na MS Ironman HAWAII 2018. 
Budu rád za jakoukoliv finanční podporu a nabízím tyto protislužby:

  • reklamu formou umístěný loga na mém dresu, stránkách, oblečení apod.
  • reklamu formou zmínění se o Vás v článcích na sociálních sítích a webu
  • trénink na míru pro Vás - sestavení tréninkovývh plánů pro Vás nebo Vaše zaměstnance, osobní konzultace - trénink, rozbor plaveckého, běžeckého stylu, diagnostika pohybového aparátu a návrh vhodného tréninkového programu pro Vás apod.

V případ zájmu mě prosím kontaktujte prostřednitcvím emailu - trener@intrener.cz nebo na tel. 733123389

Děkuji Petr Kopřiva

AKTUÁLNÍ PŘÍPRAVA TÝDEN 6.8 - 12.8

Opět přináším lehký přehled tréninku pro World Championschip Ironman Hawaii,jak vypadá můj tréninkově pracovní nádech týdne.

UTERÝ- ráno 6:00 plavecký trénink koupaliště - hl motiv. - 21x 100m (prvních 8x celé Kraul, dalších 8x 25Motýl + 75K a dalších 5 x 75M+25K)
odpoledne BĚH rychlá tempařina - 800-600-800-600-800 - T na km 3:20 - mezi 2 min. volná chůze.
po běhu tvrdý kondiční trénink TRX
celý trénink se skupinou mých svěřenců.

STŘEDA - ráno 6:00 plavecký trénink Sádrák - souvislý K 3km - tempo 1:30/100
POSÍLÁM ,,KRÁTKÉ" VIDEO - https://www.youtube.com/watch?v=4PENt9paHxM&feature=youtu.be
dopoledne jako sparing - bežecký trénink s mým svěřencem 45 min. fartlek a hned poté jako sparing plavecký trénink na 50m bazénu - 45 min. ,
odpoledne - kolo v kopcích 50 min. na krev (protože nestihám :-)) do firmy inSPORTline kde vedu 60 min. skupinový kondiční trénink a poté zpět 60 min. vice z kopce volnějí (protože už mám více času :-)) domů. A ulehám do postele

ČTVRTEK - rání 6:00 plavecký trénink bazén - hlavní motiv 4x a střídám intenzitu 150m na šrot + 2x 100 (75 svižně a 25m volně). Cítím lehkou únavu a protože mě čeká o víkendu v rámci tréninku Epic Challenge Triatlon http://www.e3ch.cz/cs/main/ dávám si oraz.

A CO MĚ ČEKÁ NADÁLE - PÁTEK - ráno 6:00 plavání na Sádráku a poté odpoledne start Epic Challenge - první den časovka týmu, kde pojedu se svými svěřenci a těším se na vyhecovaný závod.
SOBOTA - ráno plavání na 50m bazénu a poté přesun opět Epic Challenge, kde mě čeká druhá část závodu tentokráte s hromadným startem sprint triatlon.
NEDELE - třetí část závodu a vyvrcholení závodu - pouští se intervalovým způsobem.

Těším se, že změříme síly.

Petr Kopřiva - hlavní trenér www.inTrener.cz

 

4.8.

posílám další postřehy z přípravy - soustředění v číslech 6 dní tréninku naplaváno 18km, kolo udržovacích 150km a naběháno 100km, odposilováno a strečováno 6h - celkem 26h tréninku, to vše pouze v rámci rozvoje obecné vytrvalosti. Minulý týden jsem si zpestřil závodem ve sprint triatlonu v Rymářově - výsledky - www.czechtriseries.cz/results/track/8273…
Tento víkend jsem si zpříjemnil testovacím vytrvalostním tréninkem - 3km plavání - 45 min. - 130km kolo horská etapa Opava - Jeseník (31,7 průměr - 4h) + poté běh 26km - půlmaraton za 1:33 + výklus. Nyní se v rámci tréninku účastním 3 challenge - 3 sprinty následujících ve 3 dnech po sobě. Děkuji za podporu - www.intrener.cz a www.226km.cz a dále sponzorům Kofola, Opametal, inSPORTline a Femont.

Petr Kopřiva - inTrener

19.7.

Dne 23.6 jsem se postavil na první test českého Moraviamana na distancích Ironmana tedy 3,8km plavání - 180km kolo a 42 km běh. Plavání 59 min. - Kolo těsně pod 4h:56 min. a Marathon 3h:20 min. 3h:21min. celkový čas 9h:21min. a celkové 10 místo. S výsledkem jsem spokojený a závod probíhal podle představ ve všech 3 disciplínách. Výsledky zde - http://www.czechtriseries.cz/results/track/6275?returnUrl=%2Fresults%2Frace%3Fid%3D3472

Poté následoval regenerační týdenní blok a zahájení dalšího půlročního cyklu zaměřeného již na vrchol Hawaii.V rámci toho hned další týden 14 dní po Otrokovicích další závod ČP PALAVA RACE tentokráte na tratích polovičního Ironmana 1,9km plavání - 90km kolo a 21km běh.  Do závodů jsem šel se smíšenými pocity bud to výjde nebo ne. Po překvapivém plavání kdy jsem vylezl na 9 místě kousek za Vabrouškem, kterého se mi podařilo po cca 10km na kole dojet. Až do 70km jsem sním absolvoval cyklistickou trat a akakoval 5 příčku celkového počasí, bohužel přepálené tempo, které mi při sjíždění vzalo síly, mě donutilo zvolnit a příjížděl jsem do depa s na cca 6 místě z 2 min. ztrátou. Běžeckou část už jsem nedokázal držet v mém závodním tempu  horko a vítr drtili většinu závodního pole(pocity na blití, bez energie) a cílem bylo pouze doběhnout (doklusat) , tak abych závod dokončil. Nakonec celkově 10 místo v čase 4h:42min. (plavání 30 min. , kolo 2:24 a běh 1h:42 min. Výsledky zde - http://www.czechtriseries.cz/results/track/8170?gender=M&returnUrl=%2Fresults%2Frace%3Fid%3D3515

Další příprava aktuálně probíhá na mém soutředění - dovolené v Chorvatsku, kde se snažím zaměřit pouze na objemy a vytrvalost a aklimatizovat na teplo. Poté bude následovat poslední start na větším závodě před Havají Ironman Piěštany - Slovakman.

Děkuji sponzorům za podporu: KOFOLA, inSPORTline, OPAMETAL, www.inTrener.cz, www.226km.cz a Femont

30.4. -  25.5. Měsíční blok:

I týden -  plavání 15km / kolo 220 km/ běh 60km/ poilování 3,5h - celkem 24h

Hlavní motivy:
PLAVÁNÍ - 3 x (12 x 25K max) 1 bez / 2 s piškotem / 3 s PACKAMA - vše start v 30s. mezi sériema 50 vypl.
KOLO - ANP INTERVALY - 1 + 2 + 3 + 4 + 4 + 3 + 2 + 1 
BĚH - tempařina -  5 x 2500m (tempo -  3:30-40/km) mezi 2 min. (výklus) 

2 týden -  plavání 15km / kolo 200 km/ běh 70km/ poilování 3,5h - celkem 24h

Hlavní motivy:
PLAVÁNÍ - 3x 50K start (ostře - šrot pod 45s.) + 2 x (100K rychle plavat T 1:30 - 1:35 + hned 200K svižně plavat T 1:35 - 40) mezi 10s.
KOLO - ČASOVKA   - 2 min. (hranice ANP) a 2 min. (pasta - max !!)
BĚH - rychlostní tempa - 600m + 800m + 600m + 800m + 600m (ostře T pod 3:20/km) meziklus 200m velmi lehce

3 týden -  plavání 15km / kolo 250 km/ běh 70km/ poilování 2h - celkem 24h

Hlavní motivy:
PLAVÁNÍ - 20 x 25K (4x ostrá + 1x lehká) start v 30s., 100 vypl. 20 x 25 s PAC (4x ostrá + 1x lehká) start v 30s.
KOLO - vytrvalost trénink nad 4h
BĚH - fartlek s krátkými úseky do 100m

+ PŘECHODOVÝ TRÉNINK:  5x (5 min. kolo našrot + 3 min volně) + ihned poté běh 30km tempo 4:30/km

Na konci týdne:

TRÉNINKOVÝ ZÁVOD MAMUTMAN - http://miko-cycles.cz/web/file/tt_absolutn%C4%9B.pdf

plavání 650m - tempo 1:30/100m  / kolo 36km -  40km/h průměr / běh 6,6km tempo 3:50/km
celkově 8 místo.

4 týden. oraz vyplavání, lehké kolo, klusy, technika

Za měsíc:

plavání - 60km
kolo - 800 km
běh - 220 km
cvičení - 12h

celkem 87h

Děkuji sponzorům za podporu: KOFOLA, inSPORTline, OPAMETAL, www.inTrener.cz, www.226km.cz a Femont

23.4.2018

Další týden přípravy mám za sebou. Týden jsem rozdělil na 2 tréninkové bloky a to do Čt  a od pátku soutředění s mými svěřenci v Jeseníkách.

Petr Kopřiva coach, triatlet, sparing

Děkuji sponzorům za podporu: KOFOLA, inSPORTline, OPAMETAL, www.inTrener.cz, www.226km.cz

Ut plavání hl. motiv 18x 100 s postupným zrychlováním poslední 4 start 1:30 pro mě strop - běh hlavní motiv 5x 600 na krev tempo cca 3:15/km - TRX. St plavání - kolo - kompenzační cvičení ČT plavání a padla, menší střevní virozka a odpočinek před soustředěním. Soustředění týmu bylo hlavně vydržat a co nejvíce časově odmakat. Pa dopoledne ještě odpočinek, kluci už makali. A přidal jsem se na odpolední běh - 14km volné tempíčko, tedy převážně do kopce a z kopce. So naplaváno 3km jednoducý motiv 5 min. rozpl. 2,5km v kuse T 1:35/100 a vyplavat do 3km. Kolo 95km v horách dlouhé kopce s lehce stupnovaným tempem až do max :-).  Běh 18km kopce - převážně volné tempo. V neděli odplaváno 2x 400 + 8x 100 + 16x 50, kolo 85km km královská etapa, kdo zná Jeseníky tak ví - Ondřejovice - Rejvíz- Jeseník - Vidly - Karlova studánka přes kopec - Vrbno - Karlovice - Heřmanovice a přes Sedlo poslední 2 kopce do Ondřejovic převýšení na 80km cca 1500m, všichni lehce prošití si dáváme skvělé Oranginy,které doplnily enregii a vydáváme se na 10Km běh opět 3km do kopce + 2km rovina a zpět.

V pondělí lehký oraz a jde se do další práce.

16.4.2018

Loni jsem se dokázal nominovat svým výkonem (3 místo AG) na IM WALES na Mistrovsství světa IM HAWAI, které se koná v říjnu tohoto roku. Rád Vám budu sdílet svou tréninkovou přípravu a pár tipů jak vypadá trénink triatleta.

 

Celou přpravu jsem rozdělil na dva vrcholy. První IM mě čeká u nás v červnu v Otrokovicích. Zde bych chtěl otestovat výkonnost a poté se pustit do přípravy na Hawaii, která se koná v říjnu tohoto roku. V průběhu přípravy se chci účastnit z plného tréninku ČP - 1/2 - Pálava Race, celý v Pieštanech,, který je svým klimatem velmi podobný Hawaii :-) další závod jako je Praha a Ždár nad Sázavou zatím s ? podle aktuálních pocitů. 
Aktuálně mám za sebou 7 měsíců tréninku a cca 525h dřiny. Převážně obecnou a silovou přípravu nyní v posledních měsících vystřídala běžecká a plavecká tempařina. (příklad motiv běh 5x 2km tempo 3:35 -40/km, plavání 50x50 (10x start v 65s, 10x start v 60s, 10x v 55s, 10x v 50s, 10 x v 45s.)  Na kole pomalinku začínám najíždět s cyklisty a prvních 500km jsem absolvoval při průměném tempu 33Km/h a více. :-)) . Nyní mám za sebou odpočinkový týden s 20h převážně lehkého tréninku :-)). Můj typický týden triatleta a trenéra Ut - So. 6:00 - 7:00 plavání, dopoledne lehce odklusat se svými svěřenci, odpo 2x týdně převážně individuální trénink dráha - tempo ryhlost atd.., 2x týdně St a Ne kolo s cyklisti a do toho cca 5-6h fuknčního tréninku se svými svěřenci (TRX, kruháče, silová gymnastika) kompenzační cvičení apod. 

Kromě tréninkových dávek je také potřeba se podílet na realizaci závodu a finančního zajištění. Zde bych chtěl poděkovat svým dosavadním sponzorům -KOFOLA, inSPORTline, OPAMETAL, www.inTrener.cz, www.226km.cz

Petr Kopřiva trenér a triatlet inTrener.cz

Diskuze

Nebyly nalazeny žádné příspěvky.