Poradna trenéra

Často kladené dotazy

Fitness/posilování | Strečink | Hubnutí | Zdravá výživa | Kondice/sport | Zdraví | BMI Index | Ostatní

POŠLETE SVŮJ DOTAZ

Posilovací stroj - 5 Mins Shaper

Dobrý den, mohl bych znát Váš názor na posilovací stroj 5 Mins Shaper, který se prezentuje jako kompletní systém na zpevnění a vytvarování celého těla. Myslíte si, že oblast krčního svalstva netrpí? A jak byste na takovém stroji viděl fázi uvolnění? Zajímá mě Váš profesionální názor neboť se rozhoduji mezi koupí tohoto stroje a eliptického trenažéru. Zde video podobného stroje https://www.youtube.com/watch?v=fhe6FoeRv2M Děkuji, David

Odpověď:

Dobrý den Davide,

5 Mins Shaper, jak jste uváděl také na videu je vyloženě pomůcka na posilování přímého břišního svalstva. Pobyb je ale zcela omezený a izolovaný, tím posilujte převážně pouze jednu svalovou skupinu. Ve Vašem případě bych raději volil nákup eliptického trenažeru, kterým podpoříte spalování tukových zásob a posilování břišního svalstva bych řešil posilováním vlastní váhou. 

Pokud byste měl zájem o bližší poradenství v rámci výběru trenažeru na míru pro Vás, napište mi prosím na email: trener@intrener.cz a pošlu Vám další informace. V rámci poilování vlastní váhou nejen na břišní svalstvo Vám  mohu poradit formou online deníku více - //www.intrener.cz/muj-online-trener/32/program-na-miru

S pozdravem Kopřiva
inTrener

Zhodil jsem a chci nabrat svalovou hmotu a vytvarovat tělo

Dobrý den , chtěl jsem vás poprosit o radu , zhodil jsem 35 kg ze stresu .Váhu mám 66 kg výšku 170 cm.Cely život jsem měl nadvahu. A nedáří se mě příbrat svalovou hmotu , tak mám povislou kuži hlavně v oblasti břicha ,rukou a prsních svalu akorat opět se mě v oblastí břicha a boku opět zvětšuje břicho a boky, asi věkem (38l)a přitom vaha neklesa ani nestoupá,hledám proto dobrý zpusob cvičení na vytvarování těla , uvažují o veslařském trenažeru nebo běžeckém na domácí cvičěni. Nebo mám zkusít něco jíneho? Děkuju za radu předem.

Odpověď:

Dobrý den,

Pokud jste redukoval svou váhu ze stresu, nebude to ideální, protože převážná část Vaší redukce mohla být ze svalové hmoty. Proto budete mít nyní problémy s nabráním svaloviny. Přibírání na váze v oblasti boků a břicha je právě způsobeno jojo efektem, který vzniká po nesprávném hubnutí. Proto Vám nyní doporučuji nastartovat kvalitní životosprávu pravidelným pohybem a stravou. V rámci pohybu doporučuji aerobní aktivity (chůze, jízda na kole nebo veslování) čímž zlepšíte Vaší tělesnou kondici a nastartujete metabolismu správným směrem a zároveň vše doplňovat funkčním posilování (posilováním s vlastní váhou a pomůckami) pro zpevnění celého těla.

V rámci výživy doporučuji vyváženou stravu bohatou převážně na sacharidy.

Co se týče pomůcek, doporučuji jak veslovací trenažer nebo běžecký pás. Výhodou u běžeckého pásu je zapojení komplexně celého těla, ovšem pohyb je kondičně daleko náročnější než u běžeckého pásu, kdy můžete volit přirozenou chůzi. Záleží na Vaší aktuální kondici a výše investice do trenažeru.

Pokud budete mít zájem o další poradenství dejte mi vědět bližší informace na email: trener@intrener.cz

  1. úroveň Vaší aktuální fyzické kondice
  2. sportujete ? sportoval jste ? jako sporty ?
  3. výše investice do trenažeru

Na základě toho Vám poradím při výběru. V rámci zakoupení Vám posléze mohu nabídnout 10% slevu a poradenství sestavení tréninkového plánu //www.intrener.cz/muj-online-trener/32/program-na-miru na 14 dní zdarma.

S pozdravem Kopřiva
www.inTrener.cz

Zpevnění nohou

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jaké cviky mám cvičit na zpevnění nohou. Chtěla bych je mít krasně štíhlé, ale nechci je mít samý sval. Začala jsem běhat a kamarádka mi říkala at to moc nepřeháním jinak je budu mít svalnatá a tím pádem budou vypadat stejně silné. Jak mám tedy postupovat se cvičením abych měla stehna štíhlá? Děkuji moc za odpověď

Odpověď:

Dobrý den,

Pokud chcete mít svaly zeštíhlené, nedoporučuji příliš silovou zátěž, Tzn. pokud běháte, běhejte v nižší intenzitě převážně v mírně zvlněném terénu, né v dlouhých kopcích.  Pro zeštíhlení bez nárůstu svalové hmoty doporučuji lehkou aerobní zátěž (chůze, běh, jízda na kole na lehké převody) v rozsahu 30-60 min. max.a hlavně strečinková a zpevňovací cvičení – ideální pilates, yoga.

S pozdravem Kopřiva

www.inTrener.cz

 

Spalovač tuku

Dobrý den.Rád bych vás požádal o radu ohledně spalovače tuků. Pravidelně chodím běhat (3-4x týdně,cca 1.5h/beh) aerobně. Chtěl bych spalování trochu podpořit, ale nejsem si úplně jistý, jaký spalovač vybrat. Můžete mi tedy poradit druh, popř. značku nějakého spalovače, který má pozitivní reference? Děkuji moc, s pozdravem Dominik

Odpověď:

Dobrý den Dominiku,

Osobně využívám značku inkospor a spalovače v tabletách, které se dobře konzumují.  - //eshop.inkospor.cz/sportovni-vyziva-inkospor/active-l-carnitine-tablety-60ks-2/

Pokud budete mít zájem napište mi prosím na trener@intrener.cz a nabídnu Vám prodej ze slevou.

S pozdravem Kopřiva

Zobrazeno 1 - 4 z 53 Strany: « 1 2 3 4 ... 14 »